Att tänka positivt

Innan jag själv började blogga var jag inte ett dugg intresserad av att gå in på andra människors bloggar och läsa. Kanske att jag hamnade på någon då och då när jag googlade efter t.ex. tips på allehanda saker. Men när jag själv kom igång blev det även roligare att söka runt bland andra bloggar.

Vid ett tillfälle hamnade jag på en blogg som faktiskt fick mig att tappa hakan - rejält! Där var ju min bakgrundsbild, som jag hade tagit med min kamera på stranden här nedanför! På någon annans blogg! Hur är det möjligt?! Det visade sig att det bara var att kopiera en bakgrund och klistra in adressen i sin egen design. Jaha, ja... Min första tanke var att det var otroligt dålig stil, eftersom hon bara hade kunnat fråga om det var ok först. Jag är inte girig av mig och hade helt klart sagt ja.

Men sedan gick det en tid och jag började tänka om. Jag menar, hon skulle designa sin blogg och ville givetvis ha en passande bakgrund. Att hon valde att "låna" min bakgrund kan ju bara betyda att hon tyckte att den var perfekt. Och plötsligt känns det inte så konstigt längre, snarare smickrande. Så när jag då och då går in på hennes blogg och ser min bakgrundsbild känner jag mig faktiskt rätt stolt. Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: nina

va ba att du ser det så. så ser jag också (oftast)på saken.

din bild är jättefin

2009-04-11 @ 11:22:25
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0