En rosa karamell

Som jag kunde konstatera förra veckan är teknik och jag ingen vidare kombo. Den där superfina datorn som jag var så lycklig över funkade ju inte. Och nu vet jag att det inte var något fel på mini-pc+mobilt bredband. Hur jag kan veta det? Jo, för det här skriver jag på min nya lilla karamell. Det är en rosa Samsung NC10. Hur läcker som helst. Jag älskar den redan. Så nu ska jag lära mig den här lilla maskinen som från och med nu kommer att bli min nya favoritleksak. Det är så himla kul att det numera finns lite färger att välja på när man ska köpa teknikprylar, inte bara svart eller grått, och som jag ju berättade för några dagar sedan är rosa en av favoritfärgerna...



Kommentarer
Postat av: nina

Ååååååå såååååååå fiiiiiiin

/avis

2009-05-01 @ 08:27:21
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0