Inte så tokig vecka

I förra inlägget konstaterade jag att det känns lite vemodigt att åka hem efter några underbara (alldeles för korta) dagar här, men så kom jag att tänka på allt trevligt som ligger framför mig den här veckan och då känns det plötsligt lite bättre:

Jag ska hämta min kamera i morgon.

Förhoppningsvis kommer sideboardet som jag beställde för någon månad sedan och då ska jag fixa i ordning lilla rummet så det blir lite mysigare (köpa nytt överdrag till dagbädden, klä om en gammal lampskärm och byta ut den som sitter där nu, möblera om lite).

På fredag ska jag fika med min gamla kollega Agneta på Skåres. Vi har inte suttit ner och pratat ordentligt sedan innan jul så det ska blir så himla roligt.

På lördag ska Erik och jag bygga en trätrall till balkongen istället för den där gräsliga gröna plastmattan som ligger där nu. Sedan ska jag göra vårfint där ute.

På söndag ska jag först åka till loppisen i Moheda i min fortsatta jakt på ett runt köksbord och på eftermiddagen ska jag till Julia (hon vet inte om det ännu, men har säkert inget emot det). Förhoppningsvis har inflyttningspresenten kommit, det hade varit kul.

Inte så tokig vecka, va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0