"We call 'em wienerbröd... wienerbrods"

Idag hade jag min kusin Josefine på fika. Hon är glutenallergiker så jag har alltid lika svårt för att komma på vad jag ska bjuda henne på. Glass funkar alltid, men hur kul är det? Däremot tål hon havregryn så vad passar då bättre att göra än chokladbollar? Jag är inte så förtjust i "n---rbollar", inte alls faktiskt, utan föredrar choklad- eller kokosbollar.

Detta får mig att tänka på chokladbollsscenen i Sunes sommar. Jag garvar högt för mig själv när jag skriver detta för det är en vansinnigt rolig scen, åtminstone enligt min mening.




Hur som helst, chokladbollarna blev en succé och vi satte väl i oss sådär sex eller sju var.



Kommentarer
Postat av: nina

Peter Haber rules!

2009-04-27 @ 08:04:27
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0