Nu är den här - våren!

Ja, till slut verkar det som att man kan konstatera att våren kom även 2009. Men den satt långt inne... Nu är det i alla fall påsklov och det är minst sagt behövligt. Den senaste tiden har varit ganska intensiv, därav det minst sagt sporadiska skrivandet den senaste tiden. Jag ska försöka ta tag i det lite mer nu under lovet.

I lördags var Erik och jag ute på Hissö och hade med oss lunch (pastasallad från Pastabaren). Det var en otroligt vacker dag, som ju syns på bildbeviset.








I morse tog jag en promenad nere vid stranden. Hade jag haft min nya systemkamera med teleobjektiv hade jag kunnat fånga svanarna på lite närmare håll. Men eftersom Elgiganten tydligen tar ganska lång tid på sig när de ska beställa hem saker, får jag hålla till godo med kompaktkameran till nästa vecka. Surt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0