Nytt namn, nytt fokus

Den första januari 2009 började jag blogga här på Tribute to Creativity. Namnet på bloggen poppade snabbt upp i huvudet, så snart jag bestämt mig för vilket tema min blogg skulle ha. Jag älskar att skapa saker och att ha det fint omkring mig, så självklart skulle den handla om just detta. Men allt eftersom tiden har gått har jag märkt att jag mer och mer viker av på sidospår, som alla dock verkar leda mot samma tanke, nämligen sådant som gör livet lite härligare att leva. Av den anledningen har jag nu ändrat riktning och som den nya titeln antyder kommer jag fokusera mer på de saker som påminner mig om vilket fantastiskt liv jag lever.







Solen på nedgående vid Kinnervik, 10 april kl. 19.10

Kommentarer
Postat av: nina

Bra namn! Då kan man hoppas på lite mer personliga grejer kanske, så man får lära känna Elin lite bättre kanske. Skulle va roligt tycker jag.

Fina bilder.

Kram

2009-04-10 @ 20:32:32
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack igen! Lite mer personligt kan det kanske bli...;)

2009-04-10 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0