Pretty in pink

Jag undrar om Picasso hade någon rosa period... Det hade i alla fall varit kul att se vad han hade gjort av denna ljuvliga färg. Rosa har alltid varit en av mina favoritfärger. Det är liksom en så glad färg, kanske speciellt nu på våren. När man tittar runt bland inredningsprylar i butikerna är det just nu mycket pastellfärg; rosa, gult, grönt, blått osv. Det tycker jag är jättekul och jag har tagit fasta på det nu när jag har gjort i ordning på balkongen. Jag lade ju ut några bilder förra veckan, men sedan dess har det hänt lite och nu känner jag mig faktiskt riktigt nöjd. 

         


         





         


Sakerna hittade jag på följande ställen:

Balkongmöbel: Ikea. Målade sedan om den i svart, blank lackfärg
Virkad duk: Indiska
Rosa ljushållare: Åhléns
Vit blomkruka: Asta blommor (Interflora)
Grönt ljus: Lagerhaus
Rosa pall: Inspiration
Bänk: Rusta. Målades i samma färg som bordet/stolarna
Dynor: Ikea
Fleecepläd: Lagerhaus
Vattenkanna: Inspiration
Plastmatta: Har tyvärr glömt namnet på butiken...









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0