Tidiga morgnar

Som jag skrev igår älskar jag verkligen Gotland. Jag är så otroligt tacksam över att ha möjligheten att vara här och kunna ha det här som rektreationsmiljö. När man har hund (precis som med barn) bestämmer man ju inte riktigt själv när det är dags att gå upp på morgonen. Har Dogge (Douglas) bestämt sig för att han måste ut, är det liksom bara att lyda. Men vad gör väl egentligen det när man kliver rakt ut i paradiset? Idag började min dag klockan 07.15, och vilken började sedan. Solen hade gått upp och det började bli varmt, fåglarna var igång (bofink, koltrast och fasan känner jag igen, de andra vet jag inte vilka de är), men i övrigt var det helt tyst och stilla. Det var bara stillheten hunden och jag. Jag fick så mycket energi så jag vet redan nu att det här kommer bli en riktigt bra dag. 

 

Kommentarer
Postat av: nina

å så härligt

2009-04-10 @ 15:58:05
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0