Välkommen hem älskade maskin!

Måste bara berätta något egentligen helt meningslöst, men jag gör det ändå. För ett par månader sedan fick jag ju lämna in min kaffemaskin eftersom den inte betedde sig riktigt som jag ville. Tydligen var det inget fel på maskinen (felet låg antagligen hos mig själv, som upenbarligen inte klarar av att hantera en så avancerad maskin...). Nåväl, igår provade jag den för att verkligen försäkra mig om att den fungerade och tänk! det gjorde den. Det blev en kaffe latte (är egentligen mer förtjust i kaffe utan så mycket mjölk, men vad gör man inte?) och till det en riktigt FET och SOCKRIG vaniljmunk. Underbart!






Latte, vaniljmunkar och läsk (till Erik, som inte dricker kaffe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0