Blogghjälp

Nina kom förbi idag som en räddande ängel och hjälpte mig ur min bloggdesignsdesperation. TACK! Som jag har slitit för att få min egen mer personliga header, utan minsta framgång (trots att jag följt instruktionen på designadinblogg.se till punkt och pricka), flera veckor och nästan skämts över hur otroligt tråkig och oinbjudande den varit. Vilken fantastisk tur man har som har sånna duktiga människor i sin omgivning. Hade aldrig fixat det på egen hand, för det var faktiskt riktigt krångligt. Om kudden var 3 av tio på en tiogradig skala var det här minst 10. Skitsvårt! Men nu är det klart och nu kommer jag själv kunna göra en del ändringar, utan att behöva slita stora testar av mitt hår. Blev riktigt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Weronica

Jättefin design på bloggen nu.

Hoppas du får en trevlig resa på söndag. Jag fattar du saknar ön ibland. Jag gör det med.

Kudden du har stickat var jättefin. Ser så äkta och handlagat ut :)

2009-08-07 @ 10:24:58
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: Bloggägarinnan

Tack! Vad glad jag blir.

2009-08-07 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0