Den bästa stunden på veckan...

... är den som jag befinner mig i just nu. Jag kom hem från jobbet för ett par timmar sedan (sista lektionen på fredagar slutar 13.15 - lyxigt), tog en långpromenad med Dogge, städade lägenheten och sitter nu vid köksbordet och äter en smält Skotte, dricker hallonsaft (hemgjord, dock inte av mig), lyssnar på Timo Räisänen och skriver lite. Skulle kunna ta tag i en massa saker, för det är lite smårörigt här kan jag säga, men det orkar jag inte bry mig om just nu, för nu ska jag bara njuta av att jag ännu har hela helgen framför mig. Den här helgen jobbar Erik extra så jag ska bland annat åka till Ikea i Kalmar. Har inte varit där tidigare så det blir spännande. 

Nu ska jag surfa vidare lite och kl. 17 bär det av till Bishops på after work. Ska bli mycket trevligt. Jag har så himla bra kollegor så det är alltid lika kul att träffas.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0