Kul hobby... Inte

Min hund har tydligen hittat en ny hobby, som jag inte är så förtjust i. Av någon oförklarlig anledning tycker han det är lämpligt att gå ut på balkongen, fylla munnen med så mycket jord som möjligt från blomkrukorna och lägga detta på mattan under vardagsrumsbordet. Så går man där, trampar sönder de där jordklumparna så det blir jord i hela mattan (en sån där med långa trådar typ), på golvet och annorstädes... Och så blir man tvungen att ta fram dammsugaren (hata!) och dammsuga, detta varje dag. Fattar inte alls syftet. Hoppas det är något övergående, för jag kan ju knappast ha balkongdörren stängd. Dessutom har jag absolut ingen lust att varken dammasuga varje dag eller "föräras" med högst ofrivilligt jordgolv...




Tur för honom att han är söt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0