Träning v. 32

20 dagar kvar till TM och för en gångs skull såg jag till att få in lite kvalitet (eller vad det heter på idrottsspråk...) i träningen, jag som annars helst undvikit sånt som kräver upprepning...

Tisdag: Intervallstege (5 min - 3 - 2 - 1,5 - 1 - 30 sek)

Torsdag: Backe (25 sek. uppför, sedan jobba ner, springa upp, och så ner, och upp, och ner...)

Fredag: Distans 7 km

Borde ha kört ett långpass igår med det hann jag inte med. Eller som en av Eriks tränare brukar säga, tid finns alltid det handlar bara om prioriteringar. Så jag prioriterade med andra ord inte löpning igår när jag skulle packa, städa och resa. Inte har jag gjort det idag heller. Men jag oroar mig inte, för jag vet att jag kommer att fixa milen. Inga problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0