Värsta lyxen

Igår fick vi spontanbesök av Monica och Stig. Inte var dag svärföräldrarna tittar in på blixtvisit (av förklarliga skäl...), så det var mycket trevligt. De hade varit i Lund och hjälpt Åsa att flytta in i sin nya lägenhet. Ska bli spännande att åka ner längre fram i höst och se hur de (hon opch Sebastian) har det. Nåväl, när jag kom hem från jobbet var de här. Mysigt att inte alltid komma hem till en tom lägenhet, när det dessutom hörs en massa röster inifrån vardagsrummet. De stannade dock inte så länge eftersom de skulle med färjan till Gotland (men det är väl det som menas med blixtvisit, eller?) så vi hann lagom käka lite pizza (jag frossade till det med "Gladiatorn" - kebabpizza med pommes...) innan de åkte igen. Dock lämnade de en mycket trevlig present: Två fyrapack prinsessbakelser och en stor grön växt. Hur snällt som helst. Så ikväll har jag fått tänka om mina middagsplaner lite så det istället blir något lite lättare, så man orkar en bakelse till efterrätt... Lyckligtvis är de inte så gigantiskt stora så det ska nog inte blir några problems...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0