KLANTSKALLE!

Det är precis vad jag är... I somras gick jag på något erbjudande om att byta till ett bättre mobilt bredband. Bättre=fler GB varje månad. Men eftersom vi redan hade ett bredbandsabonnemang fick jag låta det här nya ligga fryst tills det gamla gick ut, vilket är i morgon. Kände mig mäkta stolt över mig själv som kom ihåg att ringa Tele2 igår och aktivera mitt nya. Men så var det ju det där med pinkod... Fick med mig den där lilla grunkan som man sticker in i datorn (heter?) till Gotland, men glömde givetvis koden för att kunna använda den... Helvete... Nej, så ska jag inte säga (för i morgon är det julafton och ifall tomten skulle höra att jag svär över en så banal sak får jag kanske inga julklappar...). Detta innebär att jag inte kommer kunna blogga någonting på hela lovet, åtminstone inte förrän jag kommer tillbaka till Växjö den 3/1. Men men, vad göra åt det? Ingenting. Får väl åka ut till mamma i eller in till svärföräldrarna ifall jag känner att jag MÅSTE skriva. Det är ju liksom nu på lovet man har tid... 

Nåväl, jag hoppas i alla fall att alla som eventuellt läser detta får en fantastisk jul. Det tänker i alla fall jag ha.
 


Årets julkort  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0