Och så ett fynd

Jag var på stan idag. Skulle besikta bilen, vilket gick sådär. Det var någon jäkla spindelled (?!) som det visst var glapp i. Det hjälpte alltså inte att jag hade mina höga finaste svarta stövlar på mig som dessutom var alldeles nyputsade, besiktningssnubben envisades med att sätta en sån där knallorange lapp på protokollet ändå... Vad är det för kreativt med det, kanske någon undrar? Inte ett jävla dugg, skulle jag vilja säga. Däremot skulle jag till Åhléns efteråt (som jag ju skrev här nedanför) och hittade då bland stuvbitarna det här vackra tyget för, hör och häpna, 53 riksdaler. Inte illa. Helt plötsligt kändes det där oranga klistermärket inte så hemskt längre. Jag ska sy kuddfodral av det (inte klistermärket, även om syftningen antydde det...) till soffan i garaget. Det kan nog blir fint. Det är kanske lite svårt att se vad det är för mönster, men det är i alla fall blommigt med lite struktur.


Kommentarer
Postat av: nina

perfekt som plåster på såren

2009-02-16 @ 19:21:14
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0