Sportlovsprojekt

Sportlov! Underbart! Jag kom till Gotland inatt och har redan börjat fundera på vad jag ska pyssla med det här lovet. Jag menar, jag kan ju knappast sitta och rulla tummarna i en vecka?! Som det ser ut just nu finns det tre saker på min "to-do-list":

Måla om en byrå och sätta på nya knoppar
Skära till en skumgummibit till en dyna och köpa tyg som jag kan klä den med (ska bli en pall till hallen)
Sätta upp nattduksborden

Säkert kommer jag på annat med, men det är dessa projekt som ligger överst på listan.

Återkommer med resultatet i slutet på veckan.

Ps. Jag fick senaste numret av Sköna hem igår och det här numret tyckte inte jag var något vidare. Jag gillar inte det där überstylade... Däremot gillar jag tanken på att blanda gammalt och nytt. Just nu är jag rätt dålig på det, men det beror på att jag inte riktigt vet var jag kommer att hamna i framtiden och jag känner inte för att skaffa mig ett stort as till skåp eller något som sedan inte får plats...


Kommentarer
Postat av: "författaren"

va kul att ni är här nu? när ska vi ses? kom över nån kväll vetja (ej tors).

ikväll har vi sett film på robban å erik när de lärde sig gå m.m. det var skoj.

lycka till med projekten!

kram

2009-02-15 @ 21:10:47
URL: http://torrbollen.blogg.se.
Postat av: nina

mitt förra inlägg blev fel, det ska inte stå författaren. lägg inte in det tack.

2009-02-15 @ 21:11:34
URL: http://torrbollen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0