Älska häftpistolen!

Om det är något verktyg jag tycker alla borde införskaffa så är det en häftpistol. Med den kan man klä om vilken ful gammal möbel som helst, och vips har man en ny och fräsch dito. Den är även mycket praktisk när man ska spänna upp typ på en ram och sätta upp på väggen. Min köpte jag på GeKå's i Ullared för sådär 50 spänn eller något. Ingen superkvalitet kanske, men den duger till mig. Andra bra verktyg är slipkloss (så man slipper sandpappra sönder hela händerna), hammare (givetvis), tumstock, tving (fick två i julklapp - tack Erik för den otroligt oromantiska med ack så efterlängtade klappen!), värmepistol (när man ska få bort färg) och skruvdragare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0