Bort med rött!

Min favoritfärg är utan att tveka rött, mörkt röd, inte tomteröd. Men nu när julen är över är jag trött på rött, i alla fall den där juliga röda färgen. Nu ska jag dock inte gnälla för mycket för de senaste har tomterött fått hård konkurrens av en mer varmt röd färg, ungefär engelskt röd (tror jag man kan kalla det för).

Idag plockade jag bort alla julsaker och slängde ut granen. Det är alltid med visst vemod man gör det, tycker jag, trots att julen med största sannolikhet återkommer om sådär elva och en halv månader. Jag satte istället fram vita och ljusgröna saker, vilket jag tycker passar bra på vårt garage. Här vill jag gärna ha det lite lantligt och enkelt. Det blir mysigare då.

Kommentarer
Postat av: nina

hoppas på bilder sen för det blev visst inget besök från oss den här gången.

trevlig hemresa! vi ses väl till sportlovet!?!

men nu kan jag följa dej här på bloggen, jämt. det är urkul! hoppas du hinner med det trots jobb.

kram

2009-01-05 @ 22:22:12
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0