For a shiny and spotless kitchen

Härom dagen var jag inne på typ aftonbladet.se eller något sånt och läste att Sveriges snyggaste blogg skulle utses. Var gívetvis tvungen att gå in och kolla vilka som var nominerade. Jag han dock inte titta på så många eftersom jag fastnade vid en som hette Husmusen . Det var verkligen snygg och jag blev genast "ha-galen". Måste ha! Måste ha! Måste ha! Hur som helst, det jag blev allra mest förtjust i just då var de snygga diskmedelspumparna (idag såg jag att sidan uppdaterats med nyheter från IKEA). Var hittar man sånna tro? Jag behövde inte fundera särskilt länge eftersom det bara var söka upp sin stad och vips! kunde man se vart man skulle bege sig för att bli ägare till en sådan. Sagt och gjort, efter jobbet trampade jag iväg till Söders Blommor (av alla ställen) och fann dem där. Och inte bara dem, utan en massa andra fina grejer från Colt. Jag gick därifrån som lycklig ägarinna till diskmedelspumpen, tvålpumpen, en mugg att ställa diskborsten i och ett tillhörande fat. Snyggt! Bort med YES-flaskan och ner med den äckliga diskborsten i byttan, så man bara ser skaftet. Det var smart, tyckte jag. Några dagar tidigare hade jag fyndat en tjusig disktrasa på Lagerhaus för 15 kronor. Så helt plötsligt blev det riktigt kul att diska och torka av diskbänken. 


    



 

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Hejsan svejsan..herre gud va snygga pumpar..vill också ha!!!Du skrev aldrig pris hm kanske Erik får ta med sig hit den 29:e. Gillar din blogg Elin!

2009-01-16 @ 12:22:56
Postat av: Blogg owner

Vad kul att du gillar det. Ja, visst är pumparna snygga? Hade varit superfina i ditt kök, tillsammans med den där kombikaffebryggaren... Får bearbeta Aron lite...;). Om jag inte minns fel kostade den stora runt 170, tvålpumpen 160, byttan 99 och fatet runt 80. Det gick på 496 bagis tillsammans i alla fall.

2009-01-16 @ 18:06:43
Postat av: nina

jag köpte min i blommaffären inför österport

2009-01-18 @ 21:18:37
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0