"Loppis lovers"

På väg från Burgsvik i måndags åkte vi igenom Havdhem och såg en loppis/antik-skylt vid vägen. Eftersom vi alla i bilen gillar loppis (hur det är med Ville vet jag inte riktigt...) blev det givetvis en sväng dit. Hur mycket prylar som helst, både gammalt och lite nyare. Precis som jag vill ha det. Inget var prismärkt, vilket jag har lite delade känslor inför. Jag är ingen prutare, ser du, och vill gärna veta vad en sak kostar innan jag ens börjar fundera över huruvida jag vill ha den eller inte. Samtidigt är det rätt bra att man själv får säga vad man tycker en sak är värd och sedan deala med försäljaren. Han som hade det här prylstället var nog inte så intresserad av att göra bra affärer, utan verkade tycka det var trevligare att prata med alla kunder, så han var rätt hygglig med priserna. Jag åkte därifrån med tre små burkar och en superfin kylväska. 70 kronor för allt - som hittat! Vi har redan börjat planera en ny loppisutflykt nästa helg, med släp, så man kan köpa ALLT...=)



 

    

Gammalt




Årsmodell???




Med det här kan picknicken inte bli annat än en succé




Något att stoppa... något i...



Kommentarer
Postat av: nina

Du tar väl med kylväskan på vår kommande loppishelg!?! Love it!

2009-07-15 @ 18:26:56
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0