Maven Diner Cafe

Igår kväll var mamma, pappa, Monica, Katta, Pelle, Jonas och jag på Maven Diner Cafe i Kappelshamn och åt. Det var så himla bra så jag vill göra ett inlägg om bara detta. Snygg miljö, god mat till rimligt pris och trevlig personal. Kunde inte ha varit bättre. I princip allt på menyn såg ursmarrigt ut, men tyvärr kan man ju bara välja en sak, så för mig blev det en hamburgare med cheddarost och bacon, och en skål guacamole vid sidan om. Mmmm! Innan jag fick in maten satt jag och trånade efter muffinsen och donutsen i glasmontern och hade beslutsångest över vad jag skulle ta. Det blev dock inget av det, för jag var helt proppmätt efter maten och kunde knappt röra mig... Också något som gör det värt att besöka detta ställe: Man blir rejält mätt!




Snygg väggmålning 



Riktig diner-känsla




Smarrigt!


    

    

Vad ska man ta...?




Jukeboxen - två låtar för en femma

Kommentarer
Postat av: nina

Ååå dit vill jag. Bra tips!

2009-07-27 @ 23:22:02
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Weronica

Vilka låtar tog du? hehe :)

2009-07-28 @ 06:38:39
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: Bloggägarinnan

Var dålig på att välja själv... Njöt istället av de ljuva tonerna till "House of the rising sun" (älskar Hammond!) och "Suspicious minds" (min favvo-Elvis).

2009-07-28 @ 09:05:23
Postat av: Lena och Tilde

Vi hittade också dit i somras och vart mycket nöjda vi med. Så roligt ställe tyckte jag.

2009-07-28 @ 10:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0