Photoshoptips

I eftermiddags var Nina och Ville på fika. Jättemysigt! Då passade jag på att be om lite Photoshoptips. Jag försöker verkligen lära mig och vill som jag skrivit tidigare lära mig allt i ett nafs. Har dock insett mina begränsningar och tar hjälp istället för att bli vansinnig över att det inte funkar. Det jag fick lära mig idag var att skriva text vid bilderna samt ta bort bakgrunden och lägga till en färg. Så förhoppningsvis kommer jag så småningom lägga ut bilder med lite tjusiga effekter här... Men först måste jag öva och det ska jag göra nu.


Kommentarer
Postat av: nina

Öva på bara. Ser fram emot att få se resultatet.

2009-07-06 @ 20:36:48
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0