Tänk positivt!

Idag var jag på stan en stund med mamma och konstaterade att "det snygga folket" börjat inta Visby. Nu menar jag inte att gotlänningarna inte skulle vara snygga, för det finns många sånna... Och när jag gick där så kom jag att tänka på det här med utseende och vad tid vissa antagligen lägger ner för att bli så himla snygga (om de nu inte har tur och bara är det helt utan ansträngning). Väldigt mycket! Nu ska detta inte bli något långt inlägg om att skönheten kommer inifrån (vilket väl alla vet vid det här laget???) och att utseendet inte spelar någon roll. Istället vill jag bara bidra med en liten låt som jag skrattar lika mycket åt varje gång jag hör den. Glöm inte att lyssna på texten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0