Äntligen har det kommit!

Förra sommaren satt jag och bläddrade i nån inredningstidning och fick plötsligt se det coolaste sideboardet jag någonsin sett. Detta måste jag få tag på! Tyvärr fanns den inte att köpa ännu, så jag fick snällt vänta till mars... Men så fort jag såg att det gick att beställa det gjorde jag det. Detta var som sagt i mitter av mars. Sedan hände ingenting... Jag väntade och väntade och väntade, och så plötsligt nu i måndags ringde en kille från en budbil och var på väg hit med mitt bord. Åh, vad det började pirra i magen.

Så nu står det här och är bara så himla snyggt. Någon gång i framtiden, när jag får mitt efterlängtade bibliotek, ska det ha en given plats där. Men tills dess får det stå vid soffan i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW! Läckert. Snacka om passande för dej.

När kommer du hit?

2009-06-13 @ 16:59:19
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Bloggägarinnan

Tack! Kommer till Gotland på torsdag natt och det skla bli så himla SKÖNT. Hoppas det inte dröjer för länge innan vi ses.

2009-06-14 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0