Beslutsångest

I morgon ska jag gå och klippa mig. Sitter just nu och surfar runt bland sidor med frisyrtips och har hittat en hel del snyggt, men jag vet inte om det är min stil riktigt... Jag är sugen på page och så ska jag färga. Men hur? Vågar jag testa blont eller ska jag hålla mig till det mörka som jag brukar? Det värsta som kan hända är ju att det blir skitfult, men då är det ju bara att göra om det. Lugg blir det i alla fall, det är givet. Anna på Storgatan 29 brukar ha bra känsla för vad man kommer att trivas i, så jag får helt enkelt lägga mitt hår i hennes händer och se vad hon vill göra. Kanske något "wild 'n crazy"? Återkommer i morgon med rapport. 

Kommentarer
Postat av: nina

Spännande. Våga dej på nått lite crazy tycker jag. Du är så söt så du passar i allt. Du läger väl inte en bild sen!?!

Kram

2009-06-04 @ 21:58:31
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0