Ett paket? Till mig? Nämen...

Ungefär så känns det när det plingar till i mobilen och sms:et talar om för mig att jag minsann har ett paket att hämta. Trots att jag vet exakt var det innehåller och dessutom får betala för det själv är det en kittlande känsla. Bokpaket är extra härliga för då vet jag att jag har många timmars härlig läsning framför mig. Så nu har jag laddat för regninga sommardagar inomhus alt. strålande soldagar i solstolen. Gotlandsdeckare och "chic lit", kan det bli bättre?



Kommentarer
Postat av: nina

Ha ha, du är rolig.

Visst är det underbart med böcker.

Jag fick också ett paket med böcker häromdagen. Men inte från adlibris eller så, utan från sopboden vid studentbostäderna. Robban plockade. Folk slänger visst vad som helst nu för tiden

2009-06-09 @ 09:00:40
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Bloggägarinnan

Har inte varit ute i containern nåt mer sedan ni var här. Har dock testat att äta popcorn ur den fina porslinsskålen och det funkade alldeles utmärkt.

2009-06-09 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0