Idioter

Okej, jag ska tänka på det där citatet som jag lade in igår om att man ska titta på sina egna fel och brister istället för att stirra sig blind på andras. Men idag blev jag bara så ARG. GRRRR! När jag ska cykla hem från jobbet halvligger liksom cykeln på stödet. Det ser jättekonstigt ut och jag fattar ingenting. Det visar sig att någon antagligen har roat sig med att sätta sig på cykeln med stödet nere och då har det gett vika. Hur idiotiskt är inte det?! Fattar inte hur man tänker. Nu kanske någon tycker att jag inte borde slänga ur mig beskyllningar hit och dit, men den kan ju knappast bli så av att bara stå där??? Förra hösten var det dessutom någon som stal min cykel på exakt samma ställe, så jag misstänker starkt att det är någon elev inne på ProCivitas som varit i farten... Men det är som en på mitt jobb brukar säga: "... och än är inte den siste idioten född...", så jag kan väl vänta mig ytterligare cykelsabotage.




Min fina cykel


Usch, detta inlägg strider egentligen helt och fullt mot temat för bloggen, men just nu måste jag bara få skriva av mig lite...

Nu är det sovtajm. Bon nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0