Premiärdoppet!

Efter att ha sprungit 12 km i rejäl värme kändes det helt naturligt att svalka mig med ett dopp i Vallevikens glittrande vatten. Skuttade i bikini och badskor (svarta i plast, så man slipper skära fötterna av sig på de vassa stenarna...) och slet åt mig handduken. Sedan gick jag med gott självförtroende ner till bryggan och gjorde mig redo att hoppa i. Fy f*n vad kallt! Isvak!!! Skulle tippa på 17 grader kanske. Men jag kom i till slut, även om det tog emot. Så nu är det avklarat, årets premiärdopp. Får se när det blir nästa gång. Om 5-6 grader sådär (minst).
 
Jag tänker inte lägga ut något bildbevis på min bedrift i form av mig själv i bikini (hemska tanke!), men en bild på blöta badkläder/handduk bjuder jag dock på.



Kommentarer
Postat av: Nina

Härlig bild. JAG VILL OXÅ BADA. Har längtat så sjukt mkt efter det idag

2009-06-29 @ 21:30:04
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0