Träning v. 25-26

Har inte uppdaterat träningen inför Tjejmilen på ett par veckor nu, så här kommer det:

V. 25

Tisdag: Löpning 5 km (i ösregn).

Fredag: Löpning 5 km + intervaller 8*400 m

V. 26

Måndag: Löpning 8 km 

Onsdag: Löpning 8 km. Sprang till Kinnerstugan, hämtade upp Nina, sprang 5:an med henne och sedan hem. Jättekul att få lite sällskap, vilket jag inte precis varit bortskämd med tidigare.

Fredag: Löpning 8 km + koordinationslopp 3*80 m. Gjorde precis som i onsdags.

Söndag: Löpning 12 km. Vilken värme! Trodde jag skulle smälla av den sista kilometern då solen låg på rakt framifrån. Jaja, jag får skylla mig själv som ger mig ut i hettan. Skulle givetvis ha väntat till senare på kvällen (eller sprungit på morgonen) men samtidigt ville jag bara få det gjort.

I programmet för den här veckan har det stått långa intervaller, backe och styrka men jag tycker sånt är så sjukt tråkigt så det får vara. Får jag lust kör jag det (som förra fredagen), annars springer jag bara.

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, mkt träning. Du är så duktig. Vad sägs om en runda i morgonkväll?

Du, har du hittat Herman? Han ligger under solstolen på din trapp. Han är kanske lite varm?

2009-06-29 @ 21:29:21
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0