Clas Ohlson - En överraskningarnas man

Ibland blir man verkligen positivt överraskad av vissa butiker. Just nu är det Clas Ohlson som jag tänker tillägna några rader här. Förut kallades det av många för ett "gubbdagis" (det görs det kanske fortfarande?) och visst finns det mycket som säkert tilltalar ett äldre klientel, men samtidigt tycker jag det är minst lika kul som många av dessa gubbar att botanisera bland verktyg och annat, även om jag kanske lägger den mesta tiden bland husgeråden...  Där kan man hitta riktigt fina saker, dessutom till riktigt bra pris. Ofta glömmer jag bort Classe eftersom det finns så många andra ställen som jag brukar dras till. Men här har jag i alla fall plockat fram några av min CO-favoriter. Vill man se vad man mer kan hitta där kan man ju gå in på Clas Ohlsons hemsida.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0