Ett kort inlägg, mest bara för att.

Konstig rubrik den där. Hade nog inte godkänts av fröken Elin om den skrivits av en elev... Men nu är detta ingen uppsats och inget som ska bedömas så jag skriver hur jag vill. Ursäkta den lite tuffa attityden men jag sitter just nu här mer den jävligaste magknipen jag haft på år och dagar. Den kom innan lunch och sedan har det bara bivit värre. Lyckades få ner en lillschnitzel (fråga mig inte vad det är, malet kött med panering är det i alla fall), två gafflar tagligatelle med tomatsås och några gurkskivor. Och sedan blev det en liten skiva av Annikas fredagsfika. En sockerkaka typ med vanljkärm i - smaskens värre! Trodde inte att jag skulle överleva veckans två sista lektioner men det gjorde jag. Var nog dock inte så speciellt trevlig kan jag tänka mig... Skulle gå och träna body combat nu vid fyra, vilket jag hade sett fram emot hela veckan, men det var bara att boka av. Tur i alla fall att det är helg så jag har ett par dagar på mig att vila upp mig. I morgon ska jag dock ut till lillasysters hus och hjälpa till med hallen, så jag får se till att vara kry då.

Det ska bli spännande att se hur de får i ordning på allt. Jag är nästan lite avis på dem, men bara nästan. Har själv några projekt på gång faktiskt. Mer info kommer. Jag var i alla fall ute hos henne i lördags och tog några bilder.




Framsidan



Baksidan med terass som har sol hela eftermiddagen (när den lyser förstås...)



Gäststugan...

    

Tjusiga inredningsdetaljer som förra ägarna var så snälla och lämnade kvar...

Kommentarer
Postat av: nina

krya på dig!

2009-03-27 @ 22:34:05
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0