Koll på veckan

En sak som Erik och jag ofta har svårt med är att synka våra planeringar. Det kan väl inte vara så svårt, kan man tycka, med tanke på att vi bara är två. Och okej, det är väl inget jätteproblem egentligen, men jag (kontrollfreak som jag är...) vill gärna ha lite koll. Därför har jag investerat i en veckoplaneringskalender. Papperskalendrar i all ära, men den här tycker jag är mycket snyggare. Visst, man kan bara planera för en vecka i taget men om det är något viktigt som händer längre fram kan man ju alltid skriva det i "Meddelande"-rutan. Så nu har man koll på extrajobb, möten, besök, fester och annat som inträffar lite då och då. Skitbra!


Kommentarer
Postat av: nina

å va bra. jag ÄLSKAR kalendrar.

2009-03-20 @ 21:05:59
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0