Alla trivs vi på balkongen

Jag älskar min balkong! Okej, det är klart att en trädgård inte hade varit helt fel, men det har jag ju på Gotland så här duger en balkong mycket väl.

När jag kom hem från jobbet idag gjorde jag lite fika och satte mig sedan där ute och njöt i solen. Det ösregnade hela förmiddagen men lagom till det var fikadags kom solen fram. Underbart!



Men det är inte bara jag som trivs där ute.

Douglas älskar att sitta och titta ut i parken som ligger precis utanför. Då och då morrar han till lite, som för att visa sig lite tuff, men för det mesta sitter han bara där. Ungefär som tjuren Ferdinand under korkeken.


      




Även mina gröna vänner verkar trivas bra där ute. Trollhasseln har fått flera blad och triften (känner mig så stolt som kan så många växtnamn...) har börjat blomma. Men det är klart, det är kanske den tjusiga vattenkannans förtjänst att växterna frodas...






Några som också trivs bra där ute är getingar, bin och andra kräk. Det har jag dock sett till att råda bot på med denna snygga flugsmällare. 6,95:- på Citygross - som hittat!



Kommentarer
Postat av: nina

Ser mkt trevligt ut. Där kommer jag defenitivt oxå trivas.

2009-05-18 @ 19:11:37
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0