Boktips!

När jag var i Ullared i lördags fastnade jag givetvis vid böckerna. Bland annat hittade jag den här fantastiskt roliga boken. Jag gillar Martina Haag. Hon lyckas liksom hitta de exakta orden för att beskriva vad hon vill få fram, utan att krångla till det det minsta. Detta är en fristående fortsättning på "Underbar och älskad av alla" och precis som i den boken går det sådär bra för Bella. Hon jobbar i receptionen på TV4 och är ihop med en av kanalens populäraste programledare. När det plötsligt börjar dyka upp kärlekskort och stora nallar adresserade till hennes man börjar en hysterisk cirkus som nog bara Bella kan råka ut för.

Har du inte läst "Underbar...", eller sett filmen är ett tips att göra det å det snaraste. Eller så sparar du boken till en solig dag i hängmattan i sommar och filmen till en regnig innesittardag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0