Dagens "må bra-lista"

Ibland behöver man påminna sig om allt man har som får en att må bra. Jag fick tipset från Nina på hennes blogg, så här kommer min "må bra-lista" som den ser ut just idag:


  • Det är bara 19 dagar kvar till semestern
  • Solen har lyst hela dagen och det har varit nästan 25 grader
  • Åt björnbärspaj med vaniljvisp till efterrätt
  • Har utforskat min kamera och tagit många fina bilder
  • Låg en halvtimme på spikmattan ikväll och det var jätteskönt
  • Tog ett bad förut med melonbadskum
  • Satt på balkongen och läste en stund
  • Fick wienerbröd med hallonsylt i till fikat hos Julia
  • Solade en stund ute på gården
  • Har ännu en hel dag kvar av helgen att se fram emot
  • Bakade kardemummaknutar (från Leilas bok) i förmiddags som blev himmelskt goda (ska ta en nu...)

Kommentarer
Postat av: nina

Å så mkt trevligt.

Vi borde baka ihop du och jag, när du kommer hit. Å sen njuta av smaskigheterna förstås.

kram

2009-05-31 @ 10:59:07
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0