Dagens mysigaste

I morse när jag var ute med Douglas stötte vi ihop med en igelkott som höll på med någon form av bobygge alt. parkstädning. Den var mycket fokuserad på sitt arbete och verkade knappt ta någon notis om att vi stod där och tittade på den. Den jobbade lugnt vidare. När vi var på väg hem från promenaden gick vi förbi samma ställe och kotten höll fotfarande på med sitt arbete. Jag skyndade mig upp i lägenheten och lämnade Dogge, slet åt mig kameran och skyndade mig tillbaka till parken. Jag stod säkert en kvart och tittade och blev så himla rörd, för det var bara så mysigt att se den där lilla krabaten som traskade omkring på sina små ben och samlade gräs, pinnar och löv. 

        


      

Kommentarer
Postat av: nina

Jättefina bilder. Kul att få så nära på en igelkott. Om man får ha önskemål skulle jag önska få se bilderna större. Tog du med telet?

Kram

2009-05-31 @ 21:53:16
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Bloggägarinnan

Använde telet, men hade säkert kunnat ta med det andra också för det gick att gå jättenära. Ska be dig visa någon gång vilka inställningar man kan göra så det går snabbare att ladda upp bilderna här. Det tar ju sån himla tid...

2009-06-01 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0