Hur inreda ett arbetsrum/gästrum?

Nu har jag målat mitt skrivbord för fjärde gången. Färgen är nästan slut så det får avgöra att jag inte målar en gång till. Men då kommer jag till nästa grej: Hur inreda ett arbetsrum/gästrum på bästa sätt? Jag har väl några idéer men kan inte riktigt bestämma mig för exakt hur jag vill ha det. Färgskalan kommer att gå i vitt/svart/grått men jag är lite inne på att bryta av någonstans med typ cerise, för det tycker jag är fint. Kanske det får bli någon kudde till dagbädden...Indiska brukar ju ha fina, färgglada saker. Eftersom det är gästrum också måste det ju vara lite mysigt. Hm... Ska i alla fall gå förbi Indiska och Åhléns på väg till träningen ikväll och får väl se om de kan erbjuda något passande.

Återkommer med en uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0