Moderna fakirer

Att må bra vill väl de flesta och hur man når dit finns det givetvis inte bara ett svar på. Det jag gör för att må bra är t.ex. träna och äta bra, samt sysselsätta mig med sånt som jag tycker om. Jag försöker även ha en positiv inställning till det mesta, eftersom negativa tankar alltid bara slår tillbaka på en själv i slutändan. Numera tillhör jag även de moderna fakirerna som tar hjälp av spikmatta för att nå ett välbefinnande. Erik och jag har pratat länge om att införskaffa en och nu har vi slagit till. De finns i tre storlekar och vi tog den största, både för att den har flest "spikar" men givetvis främst för att Erik ska få ut så mycket som möjligt av den.

Jag återkommer med en rapport om hur det går när vi använt den ett tag, så får vi se om den håller vad den lovar:

* Höjer kroppens energinivå
* Sänker stressnivån
* Motverkar sömnproblem
* Ökar blodcirkulationen
* Löser emotionella blockeringar





Yantramattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0