NEJ!!

Om två timmar är det dags för Vårruset och efter en hel dag med sol och blå himmel vräker nu regnet ner. Det är verkligen som en dusch och jag överdriver inte. Men hallå! Sluta då! Nej! Bort! Vill inte! Jävla skit! Jag har inget emot regn, bara man slipper vara ute i det. Men nu ska jag inte vara negativ, det är faktiskt ännu ett par timmar kvar som sagt, så det kanske hinner regna av till dess? Hoppas, hoppas, hoppas...

När jag kom hem från jobbet vid halv tre satt jag ute på balkongen och fikade och solen vämde gott... Typiskt växjöväder skulle jag vilja kalla det...

Kommentarer
Postat av: nina

Typiskt med regn. Hoppas dte bara var en skur.

Lycka till!

2009-05-11 @ 19:57:29
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0