Tappat sugen...

Det känns som att jag har börjat tappa sugen för bloggandet. Vet inte vad det beror på, för jag gillar ju att skriva och tycker det är kul att gå tillbaka och läsa vad jag har skrivit. Eller, kanske vet jag ändå... Äh, strunt samma. Det får väl bli lite sporadiska uppdateringar helt enkelt.

De senaste kvällarna har jag haft fullt upp med gästrummet. Först ägnade jag ju typ fyra dagar åt att måla skrivbordet och det blev till slut jättefint. Men när vi sedan skulle börja möblera om (efter att jag hade monterat ner Expedithyllan och kånkat upp aset på vinden) insåg vi ganska snabbt att det inte alls skulle bli så bra som vi hade tänkt. Då det var bara att tänka om... Och det vi bestämde oss för blev... att ha det som vi hade det från början. Så upp på vinden och hämta ner hyllåbäket igen, montera ihop det och lasta in alla böcker. Skrivbordet hamnade på exakt samma ställe som det gamla, vilket betyder att man inte ser den fina hyllan och skåpet på baksidan. Men vad ska man göra? Rummet är helt enkelt för litet. Så just nu har vi två skrivbord bredvid varandra. Ska dock köra ut den gamla till Julia i helgen. 

Bilder kommer snart.   

Kommentarer
Postat av: nina

Tråkigt att du tappat sugen. Hoppas den kommer tillbaka. Det gjorde den för mig, när jag tröttande ett kort tag.

Jag har utmanat dej i en utmaning som du hittar på min blogg.

Vi ses snart! Dey ska bli en ära att få bo i ert fina gästrum. Kram

2009-05-08 @ 07:41:05
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0