Utmaning från Nina

Jag antar härmed Ninas utmaning:

10 FAVORITER
Dialekt: Gotländska
Mat: Kyckling i alla former
Låt: Politik med Coldplay
Film: Forrest Gump
Tecknad figur: Åsnan i Shrek
Sport: Friidrott
Komiker: Robert Gustavsson
Veckodag: Fredag
Glassmak:  Är inte så förtjust i glass faktiskt... Men romrussin är ju gott.
Soloartist:  Anna Ternheim

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:  Glad!
Tanke:  Borde gå ut med hunden...
Kläder: Leejeans (stretch), tjusblå långärmad top från Cubus.
Bakgrund:  KG Bergström på Rapport.
Känsla:  Äntligen helg!
Tid: 19:43
Bästa sak:  Min rosa dator.
Irritationsobjekt:  Gardinstången i gästrummet som är på väg att lossna från väggen...

8 FÖRSTA
Bästa vän: Emma Rondahl
Husdjur: Dvärgväduren Smulan
Utlandssemester: Gran Canaria
Piercing: Öronen
CD skiva: Fimmusiken till Robin Hood - Prince of Thieves
Bil: Ford fiesta -76
Ord: Öh... Mamma?

7 SENASTE
Telefonsamtal: Julia
Mat: Varma mackor
Dryck:  Te
Biltur:  Hem från jobbet
Tv-program:  Rapport
Spelad låt: Monsoon med Tokio Hotel
Köpta klädesplagg:  Ett rosarandigt linne

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej 
Brutit mot lagen: Laddat ner film/musik, snattat, köpt ut sprit, kört för fort...
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV:  Nej.
Varit med i tidningen:  Ja

5 NEJ TACK
Skolämne: NO
Mat: Sill
Musik:  Dan u Kjell (några gutar som sjunger på gutamål)
Dryck: Rödvin
Djur:  Getingar

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Gör något som jag tycker är roligt.
Du gjorde igår kväll:  Målade
Du kan höra just nu:  Ekonominyheterna
Du inte kan leva utan:  Familjen

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:  Erik, mamma, Julia
Du tycker om: Mig själv, min familj, mina vänner
Du inte gillar:  Kan inte komma på någon just nu.

2 VAL

Coca cola eller fanta:  Coca cola
Hund eller katt: Hund

1 ÖNSKAN
Att mina drömmar ska slå in.

Kommentarer
Postat av: nina

Kul att du antog

2009-05-09 @ 08:18:20
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0