Fötter

Finns det något jag har svårt för är det fötter, i synnerhet gubbfötter. Ni vet sånna med spruckna hälar, svamp och gula hårda naglar. Äckligt! Nu på vintern går det väl an, men på sommaren med alla som envisas med att gå i sandaler är det värre. Fattar inte tjusningen med att jobba som pedikyrist (eller vad det heter när man jobbar med att fila bort förhårdnader dagarna i ända...). Själv försöker jag ta vara på mina fötter under hela året och jag tycker de är helt ok. En gång dök det upp en stor färgbild av en gubbfot i kopieringsapparaten på jobbet. Urk, vad äckligt! Någon som tyckte att han ville föreviga sin fotsvamp antagligen... Nej, nu slutar vi med äckelprat.

Hur som helst, som tur är är ju inte alla fötter lika äckliga. De här till exempel, som jag fick se för första gången i måndags. Helt plötsligt fick innebörden av fötter liksom en helt annan betydelse...





Kommentarer
Postat av: Anonym

DET är KÄRLEK Elin! <3

2009-11-05 @ 21:15:14
Postat av: Lena och Tilde

åh så underbart att se :-) Då gissar jag att dom fötterna befinner sig i din mage ? Grattis Grattis

2009-11-05 @ 21:27:08
Postat av: Weronica

GRATTIS. Fasiken så kuuuuul. Då blir det slut på springandet nu då :)

2009-11-08 @ 15:17:32
URL: http://www.foxypuma.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0