Kli i äggstockarna

Idag var Camilla på jobbet och hälsade på med Lova, 3 månader, och jag bara älskar Åsas kommentar: "Det är ju inte utan att det kliar lite i äggstockarna". Det härligaste är (förutom att det är mysigt att träffa mammalediga kollegor) att jag vet att jag om bara några månader liksom har en egen. Något kli i äggstockarna känner jag givetvis inte av just nu, däremot är det svårt att inte lägga märke till de akrobatiska övningar som någon just nu har för sig innanför naveln ungefär... Hihi.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Reflekterade inte över denna underbara kommentar förrän nu när jag läser här. Härlig tanke, att veta att man snart kommer ha den där lill*. Du kommer bli en underbar mamma Elin!

2009-11-21 @ 00:15:40
URL: http://www.rallarringen.se/camilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0