Höstläsning

Just nu har jag två böcker på gång. Den ena heter "Allt är upplyst" av Jonathan Safran Foer och ska läsas till nästa bokträff. Jag har dock så vansinnigt svårt att komma in i den. Tydligen ska den vara otroligt bra, men det har jag inte märkt av ännu... Eftersom den ska vara utläst till nästa lördag då det är dags för träff nummer tre (hos Camilla) kan jag ju inte bara strunta i att läsa den heller... Suck... Får ta tag i den nästa vecka.


Allt är upplyst


Vad som däremot är riktigt bra är Dan Browns nya "Den förlorade symbolen". Förhandsbeställde den på Adlibris så snart jag fick att höra att den var på väg, och när den sedan damp ner i brevlådan (eller, jag fick hämta den på ICA Kvantum, men vaddå...) kunde jag inte göra annat än slänga mig över den. Har läst 80 sidor och ska ägna resten av eftermiddagen åt att läsa vidare. Återkommer med recension.

Den förlorade symbolen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0