Mest blaj...

Det går inget vidare för mig, bloggandet... Äh, lika bra att inse att jag kanske borde lägga ner det. Samtidigt kan jag inte låta bli att fundera lite då och då över vad jag eventuellt kanske möjligtvis skulle kunna skriva. Men så kommer jag på mig själv med att säga "äh, vad fan" (högt) och logga ut... Det var länge sedan jag fotade också... Säkert en månad. Kommer liksom inte på vad jag ska föreviga...

Just nu räknar jag ner dagarna till:

1. Helgen (en dag kvar). Ska nog åka till Svenssons i Lammhult och införskaffa en fåtölj.

2. Mamma kommer (sju dagar kvar)

3. Seansen - hoppas jag får kontakt med min mormor, det hade varit jättekul (10 dagar kvar)

4. Ladies night i Tipshallen (åtta dagar kvar)

5. Höstlovet (15 dagar kvar)

6. Jag åker till Gotland (18 dagar kvar)

Mycket trevligt att se fram emot alltså.

Gotland saknar jag mycket, liksom mamma och pappa. Är en mammagris, har jag insett... Ibland kan jag nästan börja grina efter mamma - min mamma. Ska bli så kul att träffa dem igen. Det var ju liksom två månader sedan, drygt. Alldeles för lång tid.

Nej, nu börjar den där "äh, vad fan"-känslan komma krypande så nu publicerar vi detta... Tjing!


Kommentarer
Postat av: NIna

Å 18 dagar, det räknar jag ner till. Hoppas verkligen vi hinner ses.

Förstår att du saknar din fina mamma.

Kram

2009-10-08 @ 18:52:05
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna P

Hej Elin, tittar in än en gång och läser, roligt att se vad du/ni har för er. Jag blev bara så "fångad" av det du skrivit om seansen.... Är det ngn du känner som utför denna?! Jag har tänkt många gånger att jag skulle vilja göra detta, men det är liksom dubbla känslor. Jag skulle gärna vilja att du berättade lite om det sen när du varit på den...om du vill förstås :-) Ha det så bra/Johanna

2009-10-08 @ 21:58:27
Postat av: Lillasyster

Och DU säger att JAG är dålig på att uppdatera min blogg.. Man ska inte kasta sten i glashus, så DET SÅ! =)

2009-10-15 @ 11:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0