Gräsänka...

I eftermiddags åkte Erik till Eskilstuna och mångkamps-SM, hans första mångkamp på hur länge som helst. Detta innbär att jag är gräsänka hela helgen. Har inget speciellt planerat (mer än lite mat i Nöbbele i morgon kväll) så jag ska bara njuta av att vara hemma och vara ledig (och ensam - jag har aldrig haft något emot att vara själv). Till kvällsmat åt jag stekpannebröd och en stor kopp te, vilket sällan händer annars eftersom Erik behöver rejälare mat än så. Det var riktigt gott. Te och macka är en underskattad kvällsmat. Sedan städade jag lite, pysslade lite med lite av varje, tog en promenad med Dogge och nu ska jag se "En shopaholics bekännelser". Jag älskar Becky Bloomwood! 

Gick förresten på stan en sväng efter jobbet också. Är i akut behov av nya tröjor till hösten. Ska rensa ur alla noppiga, urtvättade tröjor från förra året (och året innan det, och året innan det och året...) och då behövs lite nytt och fräscht. Hittade en lila/plommonfärgad (?) skjorta i längre modell och en annan riktigt snygg svart tröja på Vero Moda. Det får duga så länge. 

Nej, nu är det filmtajm. Återkommer med en recension.

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0