"Nobody puts Baby in the corner"

Gud, vad ledsen jag blev när jag klickade in på aftonbladet.se i morse och kunde konstatera att Patrick Swayze är död. Inte för att jag varit något större fan, men samtidigt går det inte att komma ifrån att han har satt vissa spår hos de flesta (kvinnor?) i min generation. Jag menar, vem har inte gråtit till slutscenen i Ghost eller läst med i replikerna i Dirty Dancing? Jag tror jag har sett den senare åtminstone 40 gånger, utan att överdriva. Ska nog ta och rota fram den i VHS-samlingen och se om det går att få igång videon... Eller kanske spotifya Unchained melody och låta tårarna flöda... Nej då, det är inte alls så illa, men nog är det sorgligt allt.




Hello Mickey...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0