Nyfrissad

Har man en dvärgschnauzer är det en förutsättning att man tycker om att hålla på med pälsvård, åtminstone enligt alla handböcker i schnauzerskötsel som jag har läst. Har dock insett min egen begränsning på området och överlämnar därför med varm hand friserandet till proffsen. Har aldrig riktigt fattat varför man ska hålla på med sånt man inte kan, när det finns andra som gör det så mycket bättre, och dessutom har det som sitt jobb. Så i onsdags lämnade jag in Douglas till Svans och elegans och kunde två timmar senare hämta en nyfrissad vovve. Nästan så jag inte kände igen honom...



Kommentarer
Postat av: Weronica

GUUUD vad sööööt :)

2009-09-20 @ 21:10:42
URL: http://www.foxypuma.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0