"Octomom"

Alltså, jag kan inte låta bli att reagera över detta fullkomliga vansinnesdåd: 14 barn. Såg dokumentären om "Octomom" på 5:an igår och blev minst sagt upprörd. Hur kan en människa vara så egoistisk?! Det övergår mitt förstånd. Jag menar, vad finns det för rimlig anledning till att sätta 14 barn till världen, när man dessutom inte har någon partner, inget jobb, ingen utbildning osv? Räckte det inte med de sex hon hade innan?

Ska jag vara helt ärlig tycker jag hela hon Nadya verkar lite lätt skruvad. Som om hissen inte går hela vägen upp liksom. När jag får barn vill jag kunna ägna mitt barn min fulla uppmärksamhet, och jag tror att den räcker ganska lagom till ett i taget. Men hur gör man med 14 stycken, där samtliga är under 10 år? Och dessutom var inte alla "stora" barn helt friska, vilket man bl.a. insåg när en av tvååringarna fick riktiga utbrott, kallade mamma "bitch", sparkade efter kameran osv.

Jag har rätt mycket mer som jag skulle kunna skriva om denna "mirakelkvinna", men samtidigt räcker inte orden till. För mig är det ett rent vansinne. Måste bara få ur mig det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0